Sinds 2014 zijn wij bezig met het vernieuwen en verbeteren van ons IT-platform met als doel de gebruiksvriendelijkheid voor onze businesspartners te vergroten. De mogelijkheden breiden zich ieder jaar weer uit en wij proberen hierin met de tijd mee te gaan. Wij streven ernaar om jullie steeds meer mogelijkheden, flexibiliteit en efficiëntie aan te kunnen bieden. Op 4 april 2022 hebben wij het Human Insight platform gelanceerd. Speciaal gebouwd om onze partners en klanten beter te kunnen bedienen met een platform dat moderner, gebruiksvriendelijker en schaalbaarder is.
Bij Human Insight staan goede klantenservice en projectmanagement centraal. Onze account- en projectmanagers doen hun uiterste best om onze partners van alle nodige support te voorzien. Ondanks dat zij dit graag doen, horen wij de laatste jaren steeds vaker de wens van partners om meer van deze taken zelf uit te voeren waar mogelijk. Het runnen van projecten wordt hierdoor sneller, directer en efficiënter voor partners en er ontstaat meer ruimte voor klantenservice vanuit onze accountmanagers. Dit is daarom één van onze basisuitgangspunten voor het nieuwe IT-platform. Het nieuwe IT-platform biedt de mogelijkheid aan onze partners om alle projecten van begin tot eind in te richten en te managen. Zo kunnen zij zelf deelnemers uitnodigen, e-mails en herinneringen sturen en bijhouden, rapporten toewijzen (inclusief de gewenste content en kleuren van pilaren), etc. Daarnaast is het ook qua veiligheid, encryptie en het interactief maken van alle data helemaal voorbereid op de toekomst.
Algemene vragen:
Overgangsvragen:
Overige vragen:
Human insight © 2022 – Algemene voorwaarden | Privacyverklaring