Human Insight platform

Sinds 2014 zijn wij bezig met het vernieuwen en verbeteren van ons IT-platform met als doel de gebruiksvriendelijkheid voor onze businesspartners te vergroten. De mogelijkheden breiden zich ieder jaar weer uit en wij proberen hierin met de tijd mee te gaan. Wij streven ernaar om jullie steeds meer mogelijkheden, flexibiliteit en efficiëntie aan te kunnen bieden. Op 4 april 2022 hebben wij het Human Insight platform gelanceerd. Speciaal gebouwd om onze partners en klanten beter te kunnen bedienen met een platform dat moderner, gebruiksvriendelijker en schaalbaarder is.

Bij Human Insight staan goede klantenservice en projectmanagement centraal. Onze account- en projectmanagers doen hun uiterste best om onze partners van alle nodige support te voorzien. Ondanks dat zij dit graag doen, horen wij de laatste jaren steeds vaker de wens van partners om meer van deze taken zelf uit te voeren waar mogelijk. Het runnen van projecten wordt hierdoor sneller, directer en efficiënter voor partners en er ontstaat meer ruimte voor klantenservice vanuit onze accountmanagers. Dit is daarom één van onze basisuitgangspunten voor het nieuwe IT-platform. Het nieuwe IT-platform biedt de mogelijkheid aan onze partners om alle projecten van begin tot eind in te richten en te managen. Zo kunnen zij zelf deelnemers uitnodigen, e-mails en herinneringen sturen en bijhouden, rapporten toewijzen (inclusief de gewenste content en kleuren van pilaren), etc. Daarnaast is het ook qua veiligheid, encryptie en het interactief maken van alle data helemaal voorbereid op de toekomst.

Video afspelen

FAQ

Algemene vragen:

  • Welke taken kan ik verrichten op het platform? De hoofdfuncties van het platform zijn het uitsturen van vragenlijsten, het verzamelen van de uitkomsten hiervan en het omzetten naar rapporten en datavisualisaties. Hier omheen zitten veel taken rondom het organiseren van de participanten, managen van projecten, managen van je eigen organisatie binnen het platform, het inkijken van verbruik. etc.
  • In welke talen is het platform beschikbaar? Op dit moment is het platform alleen beschikbaar in het Engels. De Nederlandse versie komt er aan. Andere talen kunnen ook toegevoegd worden op veler verzoek.
  • Hoe gaan we om met AVG? Wij volgen AVG-wetgeving en zullen bij iedere schending hiervan direct zowel de AVG als onze klanten en partners hiervan op de hoogte stellen.
  • Wat zijn de kosten van het platform? 79,95 per jaar. Deze investering wordt gebruikt voor dataopslag en online beveiliging.

Overgangsvragen:

  • Wordt mijn huidige data overgezet naar het nieuwe platform? Alle data, niet ouder dan 24 maanden, wordt overgezet van het oude platform naar het nieuwe platform. Hiervoor is geen toestemming nodig.
  • Wanneer moet ik over naar het nieuwe platform? Vanaf 4 april hebben al onze partners de mogelijkheid om geleidelijk over te gaan naar het nieuwe platform. Uiteraard staat het Human Insight team in deze periode klaar voor ondersteuning bij het uitzetten en begeleiden van trajecten waar onze assessments door jou worden ingezet.
  • Wanneer verdwijnt het oude platform? 30 juni 2022 is de laatste dag dat het oude platform gebruikt kan worden. Vanaf 1 juli 2022 werkt het oude platform niet meer.

Overige vragen:

  • Is er een moment waarop ik mijn vragen rondom het IT-platform kan stellen? De komende maanden organiseren wij een aantal Q&A IT-platform sessies waarin je al jouw vragen rondom het platform kan stellen. Klik op de knop hieronder voor de beschikbare data.
  • Waar moet ik zijn als mijn vraag hier niet tussen staat? Neem dan contact op met Human Insight via info@human-insight.com of bel 085-8229827.